Smluvní vztah Uživatele a Poskytovatele pramenící z užívání Aplikace se řídí těmito obchodními
podmínkami:
- Úvodní ustanovení
- Mobilní aplikace DBK (dále také jen „Aplikace“) je provozovaná společností
Simplaq s.r.o., sídlo: Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10, Česká
republika, IČ: 10732888, vedená u Městského soudu v Praze vložka C 347462
(dále také jako „Provozovatel“). - Věrnostní program (dále také jen „Program“) je provozován společností DBK
Praha a.s. Budějovická 1667/64 140 00 Praha 4 (dále také jako „Poskytovatel“). - Pro účely těchto Podmínek je uživatelem (dále také jen „Uživatel“) fyzická, nebo
právnická osoba, svéprávná, způsobilá k právnímu jednání, která musí vyjádřit
souhlas s těmito Podmínkami, zapojila se do věrnostního programu, a která si v
souladu s těmito Podmínkami i) stáhla aplikaci z Google Play Store nebo Apple
App Store ii) a registrovala se nebo které již byl v souladu s těmito Podmínkami
vytvořen uživatelský účet a iii) jako zákazník získal věrnostní body za nákup
zboží nebo služby v prodejnách nákupního centra DBK (dále také jen „Partner“),
iv) nebo získala věrnostní body přímo od Poskytovatele. - Program je realizován přes Aplikaci. Pravidla sběru a využití bodů jsou uvedená
v Aplikaci. Aby se Uživatel mohl účastnit Programu, musí nejprve vyjádřit souhlas
s těmito Podmínkami. Pokud Uživatel s Podmínkami nesouhlasí, nemůže se
Programu účastnit. - Pro registraci do Programu musí Uživatel vyplnit správně, úplně a pravdivě
registrační formulář, který obsahuje nejméně následující údaje:
● jméno
● příjmení
● emailovou adresu a heslo nebo Google / Apple / Facebook login
● rok narození
● nákupní preference
Tyto údaje budou Provozovatelem zpracovávány a uchovávány. - Po registraci bude Uživateli zaslán email, jehož prostřednictvím Účastník potvrdí
registraci a svou totožnost. - Program je určen pouze osobám starším 16 let. Mladším osobám je účast
dovolena pouze po předchozím souhlasu zákonných zástupců. - Účastník prohlašuje, že údaje poskytnuté při registraci jsou úplné a pravdivé, a
že je plnoletý a plně způsobilý k právním úkonům. - Registrace do věrnostního programu je bezplatná.
- V programu jsou zapojeny právnické osoby (dále také jen Prodejny“).
- Programu se jako Uživatelé mohou účastnit pouze fyzické osoby.
- Z účasti v Programu jsou vyloučeni
● zaměstnanci Provozovatele a přidružených společností, - Registrace může být Provozovatelem zamítnuta z jakéhokoliv důvodu či bez udání důvodu.
- Členství v zákaznickém programu a všechna práva s tímto členstvím spojená, zejména veškeré výhody pro členy programu, jsou nepřevoditelné a nemohou být předmětem dědického práva.
- Mobilní aplikace DBK (dále také jen „Aplikace“) je provozovaná společností
- Práva a povinnosti Uživatele
- Každý Uživatel je oprávněn mít pouze jeden uživatelský účet.
- Uživatel není oprávněn svůj účet převést na jiného Uživatele, nebo jakkoliv si
opatřovat věrnostní body za úplatu. - Uživatel prohlašuje, že:
● je svéprávný,
● uvedl pravdivé a správné informace při registraci svého uživatelského
účtu,
● vede jenom jeden uživatelský účet,
● je oprávněným vlastníkem uživatelského účtu. - Uživatel výslovně bere na vědomí, že Poskytovatel má právo kdykoliv, bez
předchozího upozornění, bez uvedení důvodu a bez jakéhokoli nároku ze strany
Uživatele ukončit či omezit účast Uživatele v Programu, zrušit či zablokovat
uživatelský účet, nepřiznat nárok na výhru, a to v případě, že se Uživatel:
● dopustí závažného porušení těchto Podmínek, včetně uvedení
nepravdivých osobních údajů,
● dopustí porušení platných právních předpisů České republiky,
● dopustí pokusu o jakoukoliv manipulaci nebo podvodného jednání ve
vztahu k Programu, nebo Poskytovateli,
● dopustí zneužití výhod, které mu program poskytuje (např. využívá
zakoupeného zvýhodněného zboží pro jeho další prodej za účelem
výkonu podnikatelské činnosti)
● dopustí získaní věrnostních bodů jakoukoliv spekulativní cestou, nebo
jiným způsobem, než umožňuje Program;
● odvolá a zruší souhlas se zpracováním osobních údajů, - Uživatel bere výslovně na vědomí a potvrzuje, že věrnostní body, které získá z
nákupů, mají původ v uskutečněné transakci mezi Uživatelem a Partnerem. - Uživatel není oprávněn využívat Službu k jakýmkoliv účelům odporujícím těmto
Podmínkám nebo aplikovatelným právním předpisům České republiky či jiných
států vztahujících se na Uživatele, nebo poškodit dobré jméno Poskytovatele. - Uživatel se zavazuje odškodnit Poskytovatele za veškerou újmu, která mu
vznikne v důsledku porušení ustanovení těchto Podmínek Uživatelem. - Uživatel je povinen uchovávat přístupové uživatelské jméno a heslo v tajnosti a
neposkytnout ho jiné osobě.
- Práva a povinnosti Poskytovatele
- Poskytovatel neposkytuje Uživateli žádné záruky ohledně funkčnosti, rychlosti a
dostupnosti svých služeb. - Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za případné chyby datových přenosů
ani nenese žádnou odpovědnost za škody vzniklé či vyplývající z jakéhokoli
zneužití uživatelských účtů. - Poskytovatel může kdykoliv v průběhu Programu měnit odměny nebo konverzní
poměr mezi hodnotou nákupu a věrnostními body. - Poskytovatel může dle vlastního uvážení prohlásit dosavadní průběh Programu
za neplatný z důvodů jakékoli technické nebo jiné systémové chyby. Pokud z
jakéhokoliv závažného důvodu, který je způsobilý narušit, nebo jinak negativně
ovlivnit správu, bezpečnost, čestnost, poctivost, nebo řádný chod Programu,
nebo nebude moci v Programu pokračovat podle plánu, vyhrazuje si - Poskytovatel právo dle vlastního uvážení zrušit, ukončit, upravit, nebo pozastavit
Program, a to oznámením o ukončení činnosti programu na internetových
stránkách Poskytovatele, nebo jiným vhodným oznámením. Pokud bude
Program zrušen, či pozastaven, můžou být všechny věrnostní body zrušeny. - Okamžikem zveřejnění oznámení o ukončení činnosti programu a okamžikem
doručení výpovědi z důvodu dle písm. a) zaniká členství člena v programu
a veškerá práva, která souvisí se členstvím v programu; body řádně načtené
do okamžiku zrušení členství na členské kartě není možné uplatnit. - Poskytovatel je oprávněný Uživateli deaktivovat účet, jestli je neaktivní po dobu
delší než 24 měsíců, tzn. neúčastní se Programu, nebo nezískal v uvedeném
období žádné věrnostní body. Při deaktivaci Uživatelského úču dochází ke ztrátě
(dále také jen k „Expiraci“) všech získaných věrnostních bodů, které Uživatel
nevyčerpal. K Expiraci věrnostních bodů dochází automaticky po uplynutí
uvedené doby od poslední aktivity Uživatele. - Poskytovali z právního vztahu mezi Uživatelem a Partnerem nevznikají žádné
nároky, nebo závazky. Poskytovat také nenese žádnou odpovědnost za jakékoliv
vzájemné plnění mezi Uživatelem a Partnerem. Pro předejití pochybnostem není
Poskytovatel odpovědný za:
● pravdivost Partnerem uváděných informací,
● kvalitu, bezpečnost nebo legálnost zboží, nebo služeb, které jsou
předmětem transakce mezi jakýmkoli Uživatelem a jakýmkoli Partnerem,
● skutečné dokončení a plnění transakce mezi jakýmkoli Uživatelem a
jakýmkoliv Partnerem. - Poskytovatel není odpovědný za stránky a obsah třetích stran přístupných
prostřednictvím stránek Poskytovatele. Pokud se Uživatel rozhodne navštívit
jakékoliv stránky třetích stran, nebo se seznámí s obsahem Aplikace třetích
stran, software nebo jiného obsahu, činí tak na své vlastní nebezpečí.
- Poskytovatel neposkytuje Uživateli žádné záruky ohledně funkčnosti, rychlosti a
- Získávání bodů
- Uživatel získává body za skenování účtenek z nákupů, které uskuteční na
prodejnách nákupního centra DBK Praha krom prodejen:
● Fortuna
● ATT Investments
● Směnárna - Podmínkou získání bodů je naskenování účtenky přes Aplikaci. Účtenka musí
splňovat následující parametry:
● vyfocená kolmo a při kvalitním světle
● viditelné okraje papíru
● viditelné všechny identifikační znaky účtenky včetně prodejny, ceny a
jednotlivých položek - Poskytovatel si vyhrazuje právo zamítnout účtenky, které nesplňují objektivní
kritéria:
● vyfocené nekompletně (např. naskenované bez viditelné hlavičky nebo
patičky účtenky)
● pokrčená, nečitelná nebo vyfocená při slabém světle
● naskenovaná z úhlu který ztěžuje její čitelnost
● není účtenka (např. doklad z platebního terminálu)
● označená jako KOPIE nebo DUPLIKÁT
● starší 30 dnů od nákupu
● padělané účtenky
● účtenky za nákupy, které vykazují známky podvodu - Uživatel získává 1 bod za každý nákup v hodnotě 100 Kč. Odlišný poměr je na
prodejnách:
● Exim Tours (1 bod = 1000 Kč)
● Billa (1 bod = 500 Kč)
● Nemá smysl skenovat účtenky s menší hodnotou než 100 Kč.
- Uživatel získává body za skenování účtenek z nákupů, které uskuteční na
- Předání odměny
- Jednotlivé odměny budou předány Uživateli obsluhou na infostánku
nákupního centra DBK na -1. patře. - Uživatel v Aplikaci vybere odměnu, o kterou má zájem a vymění ji za věrnostní
body. Aplikace následně vygeneruje QR kód, který Uživatel nechá obsluze
infostánku naskenovat. - Obsluha infostánku má právo požadovat v rámci ověření, aby registrovaný
Uživatel doložil svou totožnost. Jestli Uživatel odmítne obsluze prokázat
totožnost, nebo totožnost se neshoduje s registračními údaji v Aplikaci, má
Poskytovatel právo nevydat Uživateli odměnu. - Po ověření QR kódu obsluha infostánku předá Uživateli odměnu.
- V jeden den je možné vybrat maximálně 3 odměny. Za jeden kalendářní měsíc je
možné vybrat maximálně 10 odměn. - QR kód pro vstup na WC se vygeneruje automaticky přímo v aplikaci a lze
rovnou použít.
- Jednotlivé odměny budou předány Uživateli obsluhou na infostánku
- Reklamační řád
- Reklamace jakéhokoliv problému s průběhem Programu, nebo vad zakoupeného
zboží, vyřizuje Poskytovatel na infostánku nákupního centra DBK. - Uživatel je povinen uplatnit práva z vad bezodkladně po zjištění vady či po tom,
co vadu při vynaložení obvyklé péče zjistit mohl. - Poskytovatel o výsledku reklamačního řízení bude informovat Uživatele
nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace. Počátek 30denní lhůty k vyřízení
reklamace včetně odstranění reklamované vady je stanoven po řádném
uplatnění reklamace, včetně doručení reklamovaného zboží zpět Provozovateli. - Veškeré spory vzniklé na základě těchto Podmínek nebo v souvislosti s nimi,
nebo které vzniknou v souvislosti se Programu, se bude Poskytovatel snažit
vyřešit smírně. - V případě, že je Uživatel spotřebitelem ve smyslu § 419 zákona č. 89/2012 Sb.,
občanského zákoníku, v platném znění, má právo odstoupit od smlouvy
uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku bez udání důvodu, do
čtrnácti dnů od převzetí zboží. - Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, není Poskytovatel povinen vrátit přijaté
peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel vrácené zboží předá a
to kompletní, nepoškozené, ve stavu, v jakém zboží převzal. - Při prodeji spotřebního zboží je stanovena doba pro uplatnění práv z vadného
plnění v délce trvání 24 měsíců, může však být prohlášením v záručním listě, na
jeho obalu či reklamě stanovena delší. Pokud je tímto způsobem poskytována
záruka delší než 24 měsíců, Poskytovatel, jako prodávající určí podmínky a
rozsah prodloužení záruky formou prohlášení v záručním listě či zvláštními
obchodními podmínkami, a není-li tak určeno, uplatní se na vzniklé vady po
uplynutí doby 24 měsíců po převzetí zboží ustanovení Občanského zákoníku o
záruce za jakost. Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na běžné
opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. - Spotřebitel při uplatnění práv z odpovědnosti z vadného plnění má tato práva:
● Právo na bezplatnou opravu zboží
● Právo na dodání nového zboží nebo výměnu jeho součásti, přičemž je
toto právo možné uplatnit tehdy, je-li dodání nového zboží nebo jeho
součásti přiměřeným řešením reklamace s ohledem na povahu vady.
Přiměřenost se pro tyto účely posuzuje například tím, že vadu nelze
odstranit opravou, nebo se taková oprava jeví jako finančně nebo časově
neekonomické řešení.
● Právo na odstoupení od smlouvy – lze využít tehdy, není-li možné věc
opravit a není možné ani dodání nového zboží nebo výměna jeho
součásti (jsou-li splněny podmínky tohoto práva). Dále je možné toto právo využít tehdy, pokud má zboží větší počet vad, nebo jej nelze pro
opakovaný výskyt vady po opravě řádně užívat.
● Neodstoupí-li Uživatel, co by kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo
na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu
věci, může požadovat přiměřenou slevu. Uživatel, co by kupující má
právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat
novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v
případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by
zjednání nápravy spotřebiteli způsobilo značné obtíže. - Záruční doba a práva z ní vyplývající pro všechny Uživatele, co by kupující, kteří
nejsou spotřebiteli, se uplatní v rozsahu, který stanoví konkrétní dovozce či
výrobce. Není-li tak stanoveno dovozcem či výrobcem, uplatní se práva
vyplývající ze záruky za jakost dle § 2113 a násl. Občanského zákoníku.
- Reklamace jakéhokoliv problému s průběhem Programu, nebo vad zakoupeného
- Závěrečná ustanovení.
- Poskytovatel je oprávněn kdykoli jednostranně změnit obsah těchto Podmínek.
- Jakékoliv změny těchto Podmínek nabývají účinnosti po zveřejnění a
stanoveným dnem určeným Poskytovatelem, avšak ve vztahu ke každému
Uživateli pouze v případě, že Uživatel s takovou změnou projeví souhlas. Za
projevení souhlasu ze strany Uživatele se považuje pokračování v účasti v
Programu ze strany Uživatele a/nebo koupě zboží či služeb i po datu určeném
Poskytovatelem jako datum účinnosti změny Podmínek. Pokud Uživatel se
změnami Podmínek nesouhlasí, je povinen zdržet se účasti v Programu. - Pro vyloučení pochybností strany prohlašují, že Uživatel, který se již v minulosti
zaregistroval přede dnem účinnosti těchto Podmínek a nadále na základě
původní registrace se účastní Programu a/nebo kupuje zboží či služby, stává se
bez dalšího Uživatelem dle těchto Podmínek. - Pokud jakékoliv ustanovení těchto Podmínek je nebo se stane neplatným nebo
nevymahatelným jako celek nebo jeho část, je plně oddělitelným od ostatních
ustanovení těchto Podmínek a taková neplatnost nebo nevymahatelnost nebude
mít žádný vliv na platnost a vymahatelnost jakýchkoliv ostatních ustanovení
těchto Podmínek. Poskytovatel v takovém případě nahradí takový neplatné nebo
nevymahatelné ustanovení jiným ustanovením, které bude v nejvyšší možné
míře odpovídat obsahu původního ustanovení. - Jakákoliv komunikace mezi Poskytovatelem a Uživatelem probíhá elektronicky
formou elektronické pošty přes aplikaci a email. - Tyto Podmínky a vztah mezi Poskytovatelem a Uživatelem se řídí právním řádem
České republiky. V případě soudního řešení sporů mezi Poskytovatelem a
Uživatelem je příslušný obecný soud Poskytovatele, pokud ovšem není Uživatel
v postavení spotřebitele. - Uživatel souhlasí s tím, že informace uvedené v těchto Podmínkách jsou
poskytovány v jiné textové podobě, tj. nikoli písemně, ale pouze elektronicky.
Uživatel je oprávněn si tyto Podmínky uložit a vytisknout. - Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1.2. 2022.