Smluvní vztah Uživatele a Poskytovatele pramenící z užívání Aplikace se řídí těmito obchodními
podmínkami:

  1. Úvodní ustanovení
    1. Mobilní aplikace DBK (dále také jen „Aplikace“) je provozovaná společností
      Simplaq s.r.o., sídlo: Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10, Česká
      republika, IČ: 10732888, vedená u Městského soudu v Praze vložka C 347462
      (dále také jako „Provozovatel“).
    2. Věrnostní program (dále také jen „Program“) je provozován společností DBK
      Praha a.s. Budějovická 1667/64 140 00 Praha 4 (dále také jako „Poskytovatel“).
    3. Pro účely těchto Podmínek je uživatelem (dále také jen „Uživatel“) fyzická, nebo
      právnická osoba, svéprávná, způsobilá k právnímu jednání, která musí vyjádřit
      souhlas s těmito Podmínkami, zapojila se do věrnostního programu, a která si v
      souladu s těmito Podmínkami i) stáhla aplikaci z Google Play Store nebo Apple
      App Store ii) a registrovala se nebo které již byl v souladu s těmito Podmínkami
      vytvořen uživatelský účet a iii) jako zákazník získal věrnostní body za nákup
      zboží nebo služby v prodejnách nákupního centra DBK (dále také jen „Partner“),
      iv) nebo získala věrnostní body přímo od Poskytovatele.
    4. Program je realizován přes Aplikaci. Pravidla sběru a využití bodů jsou uvedená
      v Aplikaci. Aby se Uživatel mohl účastnit Programu, musí nejprve vyjádřit souhlas
      s těmito Podmínkami. Pokud Uživatel s Podmínkami nesouhlasí, nemůže se
      Programu účastnit.
    5. Pro registraci do Programu musí Uživatel vyplnit správně, úplně a pravdivě
      registrační formulář, který obsahuje nejméně následující údaje:
      ● jméno
      ● příjmení
      ● emailovou adresu a heslo nebo Google / Apple / Facebook login
      ● rok narození
      ● nákupní preference
      Tyto údaje budou Provozovatelem zpracovávány a uchovávány.
    6. Po registraci bude Uživateli zaslán email, jehož prostřednictvím Účastník potvrdí
      registraci a svou totožnost.
    7. Program je určen pouze osobám starším 16 let. Mladším osobám je účast
      dovolena pouze po předchozím souhlasu zákonných zástupců.
    8. Účastník prohlašuje, že údaje poskytnuté při registraci jsou úplné a pravdivé, a
      že je plnoletý a plně způsobilý k právním úkonům.
    9. Registrace do věrnostního programu je bezplatná.
    10. V programu jsou zapojeny právnické osoby (dále také jen Prodejny“).
    11. Programu se jako Uživatelé mohou účastnit pouze fyzické osoby.
    12. Z účasti v Programu jsou vyloučeni
      ● zaměstnanci Provozovatele a přidružených společností,
    13. Registrace může být Provozovatelem zamítnuta z jakéhokoliv důvodu či bez udání důvodu.
    14. Členství v zákaznickém programu a všechna práva s tímto členstvím spojená, zejména veškeré výhody pro členy programu, jsou nepřevoditelné a nemohou být předmětem dědického práva.
  2. Práva a povinnosti Uživatele
    1. Každý Uživatel je oprávněn mít pouze jeden uživatelský účet.
    2. Uživatel není oprávněn svůj účet převést na jiného Uživatele, nebo jakkoliv si
      opatřovat věrnostní body za úplatu.
    3. Uživatel prohlašuje, že:
      ● je svéprávný,
      ● uvedl pravdivé a správné informace při registraci svého uživatelského
      účtu,
      ● vede jenom jeden uživatelský účet,
      ● je oprávněným vlastníkem uživatelského účtu.
    4. Uživatel výslovně bere na vědomí, že Poskytovatel má právo kdykoliv, bez
      předchozího upozornění, bez uvedení důvodu a bez jakéhokoli nároku ze strany
      Uživatele ukončit či omezit účast Uživatele v Programu, zrušit či zablokovat
      uživatelský účet, nepřiznat nárok na výhru, a to v případě, že se Uživatel:
      ● dopustí závažného porušení těchto Podmínek, včetně uvedení
      nepravdivých osobních údajů,
      ● dopustí porušení platných právních předpisů České republiky,
      ● dopustí pokusu o jakoukoliv manipulaci nebo podvodného jednání ve
      vztahu k Programu, nebo Poskytovateli,
      ● dopustí zneužití výhod, které mu program poskytuje (např. využívá
      zakoupeného zvýhodněného zboží pro jeho další prodej za účelem
      výkonu podnikatelské činnosti)
      ● dopustí získaní věrnostních bodů jakoukoliv spekulativní cestou, nebo
      jiným způsobem, než umožňuje Program;
      ● odvolá a zruší souhlas se zpracováním osobních údajů,
    5. Uživatel bere výslovně na vědomí a potvrzuje, že věrnostní body, které získá z
      nákupů, mají původ v uskutečněné transakci mezi Uživatelem a Partnerem.
    6. Uživatel není oprávněn využívat Službu k jakýmkoliv účelům odporujícím těmto
      Podmínkám nebo aplikovatelným právním předpisům České republiky či jiných
      států vztahujících se na Uživatele, nebo poškodit dobré jméno Poskytovatele.
    7. Uživatel se zavazuje odškodnit Poskytovatele za veškerou újmu, která mu
      vznikne v důsledku porušení ustanovení těchto Podmínek Uživatelem.
    8. Uživatel je povinen uchovávat přístupové uživatelské jméno a heslo v tajnosti a
      neposkytnout ho jiné osobě.
  3. Práva a povinnosti Poskytovatele
    1. Poskytovatel neposkytuje Uživateli žádné záruky ohledně funkčnosti, rychlosti a
      dostupnosti svých služeb.
    2. Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za případné chyby datových přenosů
      ani nenese žádnou odpovědnost za škody vzniklé či vyplývající z jakéhokoli
      zneužití uživatelských účtů.
    3. Poskytovatel může kdykoliv v průběhu Programu měnit odměny nebo konverzní
      poměr mezi hodnotou nákupu a věrnostními body.
    4. Poskytovatel může dle vlastního uvážení prohlásit dosavadní průběh Programu
      za neplatný z důvodů jakékoli technické nebo jiné systémové chyby. Pokud z
      jakéhokoliv závažného důvodu, který je způsobilý narušit, nebo jinak negativně
      ovlivnit správu, bezpečnost, čestnost, poctivost, nebo řádný chod Programu,
      nebo nebude moci v Programu pokračovat podle plánu, vyhrazuje si
    5. Poskytovatel právo dle vlastního uvážení zrušit, ukončit, upravit, nebo pozastavit
      Program, a to oznámením o ukončení činnosti programu na internetových
      stránkách Poskytovatele, nebo jiným vhodným oznámením. Pokud bude
      Program zrušen, či pozastaven, můžou být všechny věrnostní body zrušeny.
    6. Okamžikem zveřejnění oznámení o ukončení činnosti programu a okamžikem
      doručení výpovědi z důvodu dle písm. a) zaniká členství člena v programu
      a veškerá práva, která souvisí se členstvím v programu; body řádně načtené
      do okamžiku zrušení členství na členské kartě není možné uplatnit.
    7. Poskytovatel je oprávněný Uživateli deaktivovat účet, jestli je neaktivní po dobu
      delší než 24 měsíců, tzn. neúčastní se Programu, nebo nezískal v uvedeném
      období žádné věrnostní body. Při deaktivaci Uživatelského úču dochází ke ztrátě
      (dále také jen k „Expiraci“) všech získaných věrnostních bodů, které Uživatel
      nevyčerpal. K Expiraci věrnostních bodů dochází automaticky po uplynutí
      uvedené doby od poslední aktivity Uživatele.
    8. Poskytovali z právního vztahu mezi Uživatelem a Partnerem nevznikají žádné
      nároky, nebo závazky. Poskytovat také nenese žádnou odpovědnost za jakékoliv
      vzájemné plnění mezi Uživatelem a Partnerem. Pro předejití pochybnostem není
      Poskytovatel odpovědný za:
      ● pravdivost Partnerem uváděných informací,
      ● kvalitu, bezpečnost nebo legálnost zboží, nebo služeb, které jsou
      předmětem transakce mezi jakýmkoli Uživatelem a jakýmkoli Partnerem,
      ● skutečné dokončení a plnění transakce mezi jakýmkoli Uživatelem a
      jakýmkoliv Partnerem.
    9. Poskytovatel není odpovědný za stránky a obsah třetích stran přístupných
      prostřednictvím stránek Poskytovatele. Pokud se Uživatel rozhodne navštívit
      jakékoliv stránky třetích stran, nebo se seznámí s obsahem Aplikace třetích
      stran, software nebo jiného obsahu, činí tak na své vlastní nebezpečí.
  4. Získávání bodů
    1. Uživatel získává body za skenování účtenek z nákupů, které uskuteční na
      prodejnách nákupního centra DBK Praha krom prodejen:
      ● Fortuna
      ● ATT Investments
      ● Směnárna
    2. Podmínkou získání bodů je naskenování účtenky přes Aplikaci. Účtenka musí
      splňovat následující parametry:
      ● vyfocená kolmo a při kvalitním světle
      ● viditelné okraje papíru
      ● viditelné všechny identifikační znaky účtenky včetně prodejny, ceny a
      jednotlivých položek
    3. Poskytovatel si vyhrazuje právo zamítnout účtenky, které nesplňují objektivní
      kritéria:
      ● vyfocené nekompletně (např. naskenované bez viditelné hlavičky nebo
      patičky účtenky)
      ● pokrčená, nečitelná nebo vyfocená při slabém světle
      ● naskenovaná z úhlu který ztěžuje její čitelnost
      ● není účtenka (např. doklad z platebního terminálu)
      ● označená jako KOPIE nebo DUPLIKÁT
      ● starší 30 dnů od nákupu
      ● padělané účtenky
      ● účtenky za nákupy, které vykazují známky podvodu
    4. Uživatel získává 1 bod za každý nákup v hodnotě 100 Kč. Odlišný poměr je na
      prodejnách:
      ● Exim Tours (1 bod = 1000 Kč)
      ● Billa (1 bod = 500 Kč)
      ● Nemá smysl skenovat účtenky s menší hodnotou než 100 Kč.
  5. Předání odměny
    1. Jednotlivé odměny budou předány Uživateli obsluhou na infostánku
      nákupního centra DBK na -1. patře.
    2. Uživatel v Aplikaci vybere odměnu, o kterou má zájem a vymění ji za věrnostní
      body. Aplikace následně vygeneruje QR kód, který Uživatel nechá obsluze
      infostánku naskenovat.
    3. Obsluha infostánku má právo požadovat v rámci ověření, aby registrovaný
      Uživatel doložil svou totožnost. Jestli Uživatel odmítne obsluze prokázat
      totožnost, nebo totožnost se neshoduje s registračními údaji v Aplikaci, má
      Poskytovatel právo nevydat Uživateli odměnu.
    4. Po ověření QR kódu obsluha infostánku předá Uživateli odměnu.
    5. V jeden den je možné vybrat maximálně 3 odměny. Za jeden kalendářní měsíc je
      možné vybrat maximálně 10 odměn.
    6. QR kód pro vstup na WC se vygeneruje automaticky přímo v aplikaci a lze
      rovnou použít.
  6. Reklamační řád
    1. Reklamace jakéhokoliv problému s průběhem Programu, nebo vad zakoupeného
      zboží, vyřizuje Poskytovatel na infostánku nákupního centra DBK.
    2. Uživatel je povinen uplatnit práva z vad bezodkladně po zjištění vady či po tom,
      co vadu při vynaložení obvyklé péče zjistit mohl.
    3. Poskytovatel o výsledku reklamačního řízení bude informovat Uživatele
      nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace. Počátek 30denní lhůty k vyřízení
      reklamace včetně odstranění reklamované vady je stanoven po řádném
      uplatnění reklamace, včetně doručení reklamovaného zboží zpět Provozovateli.
    4. Veškeré spory vzniklé na základě těchto Podmínek nebo v souvislosti s nimi,
      nebo které vzniknou v souvislosti se Programu, se bude Poskytovatel snažit
      vyřešit smírně.
    5. V případě, že je Uživatel spotřebitelem ve smyslu § 419 zákona č. 89/2012 Sb.,
      občanského zákoníku, v platném znění, má právo odstoupit od smlouvy
      uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku bez udání důvodu, do
      čtrnácti dnů od převzetí zboží.
    6. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, není Poskytovatel povinen vrátit přijaté
      peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel vrácené zboží předá a
      to kompletní, nepoškozené, ve stavu, v jakém zboží převzal.
    7. Při prodeji spotřebního zboží je stanovena doba pro uplatnění práv z vadného
      plnění v délce trvání 24 měsíců, může však být prohlášením v záručním listě, na
      jeho obalu či reklamě stanovena delší. Pokud je tímto způsobem poskytována
      záruka delší než 24 měsíců, Poskytovatel, jako prodávající určí podmínky a
      rozsah prodloužení záruky formou prohlášení v záručním listě či zvláštními
      obchodními podmínkami, a není-li tak určeno, uplatní se na vzniklé vady po
      uplynutí doby 24 měsíců po převzetí zboží ustanovení Občanského zákoníku o
      záruce za jakost. Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na běžné
      opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním.
    8. Spotřebitel při uplatnění práv z odpovědnosti z vadného plnění má tato práva:
      ● Právo na bezplatnou opravu zboží
      ● Právo na dodání nového zboží nebo výměnu jeho součásti, přičemž je
      toto právo možné uplatnit tehdy, je-li dodání nového zboží nebo jeho
      součásti přiměřeným řešením reklamace s ohledem na povahu vady.
      Přiměřenost se pro tyto účely posuzuje například tím, že vadu nelze
      odstranit opravou, nebo se taková oprava jeví jako finančně nebo časově
      neekonomické řešení.
      ● Právo na odstoupení od smlouvy – lze využít tehdy, není-li možné věc
      opravit a není možné ani dodání nového zboží nebo výměna jeho
      součásti (jsou-li splněny podmínky tohoto práva). Dále je možné toto právo využít tehdy, pokud má zboží větší počet vad, nebo jej nelze pro
      opakovaný výskyt vady po opravě řádně užívat.
      ● Neodstoupí-li Uživatel, co by kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo
      na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu
      věci, může požadovat přiměřenou slevu. Uživatel, co by kupující má
      právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat
      novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v
      případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by
      zjednání nápravy spotřebiteli způsobilo značné obtíže.
    9. Záruční doba a práva z ní vyplývající pro všechny Uživatele, co by kupující, kteří
      nejsou spotřebiteli, se uplatní v rozsahu, který stanoví konkrétní dovozce či
      výrobce. Není-li tak stanoveno dovozcem či výrobcem, uplatní se práva
      vyplývající ze záruky za jakost dle § 2113 a násl. Občanského zákoníku.
  7. Závěrečná ustanovení.
    1. Poskytovatel je oprávněn kdykoli jednostranně změnit obsah těchto Podmínek.
    2. Jakékoliv změny těchto Podmínek nabývají účinnosti po zveřejnění a
      stanoveným dnem určeným Poskytovatelem, avšak ve vztahu ke každému
      Uživateli pouze v případě, že Uživatel s takovou změnou projeví souhlas. Za
      projevení souhlasu ze strany Uživatele se považuje pokračování v účasti v
      Programu ze strany Uživatele a/nebo koupě zboží či služeb i po datu určeném
      Poskytovatelem jako datum účinnosti změny Podmínek. Pokud Uživatel se
      změnami Podmínek nesouhlasí, je povinen zdržet se účasti v Programu.
    3. Pro vyloučení pochybností strany prohlašují, že Uživatel, který se již v minulosti
      zaregistroval přede dnem účinnosti těchto Podmínek a nadále na základě
      původní registrace se účastní Programu a/nebo kupuje zboží či služby, stává se
      bez dalšího Uživatelem dle těchto Podmínek.
    4. Pokud jakékoliv ustanovení těchto Podmínek je nebo se stane neplatným nebo
      nevymahatelným jako celek nebo jeho část, je plně oddělitelným od ostatních
      ustanovení těchto Podmínek a taková neplatnost nebo nevymahatelnost nebude
      mít žádný vliv na platnost a vymahatelnost jakýchkoliv ostatních ustanovení
      těchto Podmínek. Poskytovatel v takovém případě nahradí takový neplatné nebo
      nevymahatelné ustanovení jiným ustanovením, které bude v nejvyšší možné
      míře odpovídat obsahu původního ustanovení.
    5. Jakákoliv komunikace mezi Poskytovatelem a Uživatelem probíhá elektronicky
      formou elektronické pošty přes aplikaci a email.
    6. Tyto Podmínky a vztah mezi Poskytovatelem a Uživatelem se řídí právním řádem
      České republiky. V případě soudního řešení sporů mezi Poskytovatelem a
      Uživatelem je příslušný obecný soud Poskytovatele, pokud ovšem není Uživatel
      v postavení spotřebitele.
    7. Uživatel souhlasí s tím, že informace uvedené v těchto Podmínkách jsou
      poskytovány v jiné textové podobě, tj. nikoli písemně, ale pouze elektronicky.
      Uživatel je oprávněn si tyto Podmínky uložit a vytisknout.
    8. Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1.2. 2022.